Op welke wijze kan ik betalen?     

U kiest zelf hoe u betaald: per overschrijving of online. Betalingen gebeuren steeds in euro, aangezien wij een kleine onderneming zijn, zijn we vrijgesteld van belasting. Btw niet toepasselijk . Wij garanderen u dat elke aankoop op onze webshop 100% veilig is..

  • Betalen via kaart (Mastercard, Visa)

Betalen via Mastercard, Visa is zeer eenvoudig en veilig. U betaald online via de maximaal beveiligde betaalsite, waarnaar u automatisch doorverwezen wordt.

  • Betalen per overschrijving     

Bij het invullen van het bestelformulier ontvangt u onze betaalgegevens.  Hiermee kan u de overschrijving uitvoeren. Vermeld het bestelnummer als mededeling. Zodra wij het geld ontvangen op onze rekening, sturen we uw bestelling op.

Komen er verzendkosten bij?  

Zodra u een bestelling plaatst van minimum 100 euro, zijn de verzendkosten volledig gratis door heel Europa.

Indien u voor een lager bedrag bestelt, zijn er verzendkosten aan verbonden.

  • Voor verzending binnen België, betaalt u 2,80 euro.

  • Voor verzending naar een buurland betaalt u 6,65 euro.

  • Voor verzending naar andere landen in Europa betaalt u 9,65 euro. 

Wat is de leveringstermijn?

Indien het juweel in voorraad is proberen wij u dit te versturen binnen de 48 uur na ontvangst van uw betaling. Indien het product niet in voorraad contacteren we u voor de leveringstermijn.

In België moet u rekenen op een leveringstermijn van 1 tot 2 werkdagen met Bpost.

Voor buurlanden rekent u 3 tot 5 werkdagen vanaf verzending.

Wij leveren enkel in Europa. 

Geldt er garantie op de juwelen?

U heeft op de juwelen van Design by D. een garantie van 6 maanden. Wij proberen steeds het nodige te doen om de juwelen te herstellen. U mag het pakje kosteloos terugsturen, en wij vervangen het juweel voor u.

Hoe worden de juwelen verpakt?

U ontvangt al onze juwelen individueel in satijnen juwelenzakje van Design by D die op zijn beurt wordt ingepakt in gepersonaliseerd zijdepapier.

Is een cadeauverpakking mogelijk?

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om ervoor te kiezen uw juweel te laten inpakken in een nostalgisch hoedendoosje.

Wij zijn genoodzaakt hiervoor éénmalig 3 euro aan te rekenen, vanwege hogere verzendkosten.

Wat als er een probleem is met mijn bestelling?

Als u bij de levering merkt dat er iets stuk of beschadigd is, neemt u zo snel mogelijk (binnen de 2 dagen) contact met ons op. U mag het pakje kosteloos terugsturen, en wij vervangen het juweel voor u.

Kan ik een juweel terugsturen indien het niet voldoet aan mijn verwachtingen?

U kan een artikel terugsturen in zijn originele verpakking binnen de 14 dagen, u staat wel zelf in voor de verzendkosten. Neem best even contact op met ons, dan helpen wij u met de juiste keuze van verzending. 

  • Ruilen

Een juweel ruilen is heel eenvoudig: u stuurt ons het juweel op, en laat ons via het contactformulier weten welk artikel u in ruil wenst te ontvangen.

  • Terugbetaling

Stuurt u juweel terug maar vindt u niet meteen een ander artikel dat u in ruil wil ontvangen? Dan betalen wij u probleemloos uw geld terug. Stuur ons uw rekeningnummer door via het contactformulier, wij storten dan het bedrag terug op uw rekening. 

Let wel: beschadigde, gedragen of onvolledige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. 
(tenzij het juweel reeds bij ontvangst beschadigd was – zie ook hiervóór, en ook onze algemene voorwaarden).

Hoe onderhoud ik mijn juwelen?

  • Gold plated juwelen zijn gevoelig voor water, zeep en parfum. Bij voorzichtig gebruik en het vermijden van water ed. kunt u jaren genieten van uw juwelen. Bewaar de juwelen bijgevolg in een juwelendoosje- of zakje om het af te schermen tegen vocht.
  • Om de brilliance van de Swarovski Crystals te optimaliseren wordt het aangeraden om deze regelmatig op te blinken met een droog doekje.
  • Bij veelvuldig gebruik van gold plated oorringen kunnen de slotjes wat beslag vertonen, dit kan eenvoudig verholpen worden door middel van een droog wattenstaafje.